شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 7, 2024
مرتضی مطیعی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه «وحدت» توطئه‌ها و اختلاف افکنی بین مسلمانان را خنثی کرده است، گفت: مبارزه جبهه مقاومت علیه مستکبران جهان نمونه وحدت شیعه و سنی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، شنبه در جلسه استانی هماهنگی برنامه‌های هفته وحدت به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه وحدت امروز یک ضرورت انکارناپذیر است، ابراز داشت: وحدت مسلمانان بسیاری از توطئه‌های در راستای اختلاف افکنی مابین مسلمانان را خنثی کرده است.

وی افزود: در آیات شریفه و روایات، از سوی خود نبی مکرم اسلام و ائمه معصومین (ع) به صورت دستوری و عملی برای حفظ وحدت تاکید و سفارش بسیار شده است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه دو ریسمان قرآن و عترت برای تحقق وحدت است، ابراز داشت: مبارزه جبهه مقاومت با مستکبران جهان از نمونه‌های بارز وحدت مابین شیعه و سنی است.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی تصریح کرد: در برگزاری گرامیداشت ویژه میلاد رسول اکرم(ص) برنامه‌ها باید بروز بیرونی داشته و جنبه‌های وحدت بیش از پیش تقویت شود.

وی بابیان اینکه ما شیعیان با غم ائمه معصومین(ع) غمگین و با شادی آنها شاد هستیم، افزود: بایستی در برگزاری مراسم‌های شادی و جشن، حد و حدود شرعی رعایت شود چرا که به دنبال شادی حلال و در محدوده غیرحرام هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha